O nás

Pokud hledáte kompletní seznam našich servisních úkonů a služeb
přejděte do nabídky a nebo přímo do ceníku.

Servis výpočetní techniky a spotřební elektroniky je jednou z hlavních činností naší společnosti (Altercom s.r.o.). Nabízíme bohaté zkušenosti a praxi v oborech elektrotechniky a elektroniky.

Naši technici se maximálně snaží, oproti běžné praxi, vady u zařízení diagnostikovat a opravovat tak, aby zásah do Vašeho zařízení byl co možná nejmenší a zároveň finančně i časově efektivní.
Nejsme jen tzv. „měniči dílů“, ale pokoušíme se jednotlivé díly opravit. Opravy samozřejmě provádíme s ohledem na naše vybavení a možnosti s přihlédnutím k ekonomice servisu.

V následujících bodech si Vám dovolujeme představit servis naší společnosti:

  • vlastníme živnostenské oprávnění pro výrobu, instalací a opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení
  • disponujeme oprávněním z vyhlášky 50/1978 a oprávněními v daných kategoriích (elektrotechnika, elektronika, atd.)
  • historie servisu naší společnosti a jeho reference sahají do roku 2001
  • praxe a zkušenosti některých našich servisních techniků sahají až do roku 1992
  • spolupracujeme se špičkovými firmami (Schrack, Armor, ERI - Český Bezdrát, Eset, Icewarp atd.)
  • ve vztahu s našimi klienty spoléháme především na oboustrannou důvěru
  • preferujeme oboustranně slušné a etické vystupování
  • snažíme se o maximální shovívavost a loajalitu ke klientovi
  • vše co děláme pro pro naše klienty, děláme se stejnou péčí a zájmem, jako bychom totéž dělali sami pro sebe
  • zaručujeme mlčenlivost o citlivých informacích osobního i pracovního charakteru, s kterými přicházíme do styku
  • snažíme se o maximální osobní až přátelský přístup ke klientovi
  • náš firemní prospěch je až na druhém místě, tedy až po Vaší spokojenosti
  • nemáme důvod tzv. „prodat za každou cenu“ jak to dělá většina dnešních obchodníků
  • nejvíce spoléháme na osobní prestiž, vyplývající z maximálního uspokojení potřeb klienta
  • nabízíme Vám jen to co opravdu využijete, tedy to co opravdu bude ku vašemu prospěchu, či ochraně vašeho majetku nebo života
  • nevyhýbáme se problémům. Vaše problémy nás zajímají a zároveň inspirují
  • i reklamace vadného výrobku vytváří pro nás pozitivní vztah a proto se ji snažíme vyřešit k oboustranné spokojenosti

 

Co byste měli vědět než navštívíte servis a co při jeho návštěvě?

  1. Servisnímu technikovi je v prvé řadě potřeba říci veškeré informace související s provozem zařízení.
  2. Technikovi vysvětlete, čeho chcete opravou nebo úpravou docílit a co od ní očekáváte.
  3. Vezměte s sebou veškeré doklady a dokumenty k danému zařízení.
  4. Měli byste technikovi sdělit v jaké prostředí, kombinaci a za jakých podmínek dané zařízení provozujete.
  5. Dále je zapotřebí, aby technik získal co nejvíce informací v souvislosti se závadou výrobku (kdy k závadě došlo, zda došlo k závadě i na jiném zařízení, co v té době se v místě provozu odehrávalo, co jste se zařízením zkoušeli provádět, zda se již někdo pokoušel  zařízení opravit, zda zařízení již někdy bylo opravováno s podobnou závadou, atd.).
  6. Měli byste se připravit i na všetečné a mnohdy i citlivé otázky, které technik v souvislosti s opravou může položit. Zejména proto, aby sobě ušetřil čas a Vám finanční prostředky.
  7. Technik může být málomluvný, nebo bude mluvit jazykem, kterému nerozumíte, pak se rozhodně nestyďte a technika se zeptejte na vše co vám není zcela jasné.

Ransomware

Dávejte si v současné době pozor na viry typu Ransomware. Jde o velmi nebezpečnou nákazu, která způsobí zašifrování dat na Vašem pevném disku i v síti. Odvirování je velmi problematické, neboť jde o tzv. plovoucí kód, který jen tak lehce, mnohdy vůbec nejde dešifrovat. Proto naše rada je ZÁLOHUJTE !!!

29.9.2016

Naše dotazy nás inspirují a občas se nestačíme divit, jaké neuvěřitelné \"věci\" nám dokážou obchodníci a eshopy prodat, nebo dokonce vnutit. Nenechte se zmást reklamami různých pozemšťanů a mimozemšťanů, či jiných maskotů. Používejte selský rozum a neváhejte se poradit s odborníky. Ne však s těmi co u nich nakupujete.

29.02.2016

Důležité: pro ant. produkty ESET byla vydána důležitá aktualizace 13103, která opravuje neopodstatněné blokování některých webových stránek. Aktualizace, která tento nedostatek řeší, je uvolněna a bude stažena automaticky.

30.11.2015

Pokud se chystáte pořídit novou grafickou kartu ze stáje AMD nebo NVIDIA, doporučujeme s nákupem počkat. Obě firmy se chystají zlevnit některé řady svých grafických karet, slevy by se měli projevit v prosinci také u nás v ČR.

>> Starší aktuality

iEdit Copyright 2012 © Altercom s.r.o.